اخبار جالب روز
نوشته شده توسط : علی کریمی
پیوستن علی کریمی به شالکه
همانطور که شب گذشته گفته شده بود بمب خبری علی کریمی منفجر شد و جادوگر در آستانه پیوستن به تیم سرشناس شالکه 04 آلمان قرار دارد . علي كريمي قرار است امشب به آلمان سفر كند و پيش بيني مي شود قراردادي پنج ماهه تا پايان فصل بوندس‌ليگا با اين باشگاه آلماني امضاء كند. علی کریمی که بعد از کنار گذاشته شدن از تیم استیل‌آذین قرار بود به تیم فوتبال پرسپولیس بپیوندد، همه را شوک زده کرد و در آخرین روز نقل و انتقالات اروپایی به تیم فوتبال شالکه 04 آلمان پیوست تا باری دیگر همکاری با فلیکس ماگات را تجربه کند.
در حالی که طی روزهای گذشته خبرهای زیادی در مورد حضور علی کریمی در پرسپولیس و نشست او با علی دایی منتشر شده بود، یکی از نزدیکان علی کریمی ظهر امروز دوشنبه در گفتگو یی از احتمال پیوستن این بازیکن به تیم فوتبال شالکه آلمان خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی تابناک ؛ او به واسطه مدیر برنامه‌هایش محمودرضا فاضلی که رابطه‌ای بسیار صمیمی با فلیکس ماگات دارد، توانست مسئولان تیم آلمانی را متقاعد کند که قراردادی کوتاه‌مدت را تا پایان فصل با آنها ببندد.


. او ساعاتي قبل هم در سايت شخصي‌اش اعلام كرده بود كه اولويت اولش بازي در اروپا است و اگر با تيمي به توافق نرسد به پرسپوليس خواهد پيوست. اين اظهار نظر نشان مي‌دهد كه مراحل انتقال او به شالكه در حال نهايي شدن بوده و او منتظر پاسخ مدير برنامه‌هايش بوده تا تصميم قطعي را بگيرد.

نكته قابل توجه اينكه سرمربي تيم شالكه 04 فيليكس ماگات سرمربي اسبق تيم بايرن مونيخ است كه چند سال قبل علي كريمي را به اين باشگاه برد. او علاقه زيادي به بازي علي كريمي دارد و به همين خاطر در صدد جذب وي برآمده است. اين تيم كه فصل قبل درخشش فوق‌العاده‌اي در بوندس ليگا داشت امسال شرايط خوبي ندارد و در رتبه يازدهم جدول است. نكته جالب اينكه رائول گونزالز و هونته لار دو بازيكن فصل قبل رئال مادريد نيز در اين تيم حضور دراند و اگر كريمي با اين باشگاه قرارداد ببندد در كنار آنها بازي خواهد كرد.

علي كريمي قرار است دوشنبه شب به المان سفر كند و پيش بيني مي شود قراردادي پنج ماهه تا پايان فصل بوندس‌ليگا با اين باشگاه آلماني امضاء كند.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که تیم‌های بوندس‌لیگا در زمان باز شدن پنجره زمستانی چند بازیکن از فوتبال آسیا به خدمت گرفته‌اند که مهم‌ترین آنها اوکازاکی ستاره تیم شیمیزو و جاچئول بازیکن تیم ملی کره است که امروز به وولفسبورگ پیوست. اما در حالی که فوتبال ایران به دلیل ناکامی در جام‌ملت‌های آسیا روزهای بدی را سپری می‌کند، خبری عجیب فضای تازه‌ای ایجاد خواهد کرد.

علی کریمی مرد سابق فوتبال آسیا در سال ۲۰۰۴ ، توافقات نهایی را با باشگاه پرستاره شالکه انجام داده و امشب با این تیم قرارداد رسمی امضا خواهد کرد. شالکه در حال حاضر در رده یازدهم جدول بوندس‌لیگا. آنها بعد از شروع ضعیف در ابتدای فصل خود را بازیافته‌اند و حالا برای حضور در جمع چهار تیم برتر و دریافت لیگ‌قهرمانان در فصل آینده تلاش می‌کنند.

فیلیکس ماگات مربی مشهور شالکه، در زمان حضور علی کریمی در بایرن، دو سال سرمربی او بود و وی را به خوبی می‌شناسد. اما اعتبار اصلی این انتقال را باید به محمودرضا فاضلی مدیربرنامه‌های علی کریمی داد که با روابط مناسبش یک بار دیگر انتقالی هیجان‌انگیز را برای فوتبال ایران رقم زد.

کریمی در آلمان:وقت زیادی ندارم

همچنین سايت علي كريمي درباره آخرين وضعيت اين بازيكن مي‌نويسد: ‌كريمي همانطور كه در مصاحبه قبلي صراحتا اعلام كرده بود در ايران فقط پيراهن پرسپوليس را بر تن مي كند از چند تيم خارجي از كشورهاي امارات، آمريكا، ژاپن و آلمان هم رايزني هايي براي جذب او شده بود كه در حال حاضر احتمال به ثمر رسيدن يكي – دو پيشنهاد مثبت ارزيابي مي شود و چنانچه با هر كدام از اين پيشنهادهاي جدي به مرحله عقد قرارداد نزديك شود، علي كريمي به خارج از كشور سفر كرده و در صورت مساعد بودن تمام جوانب ، شانس خود را در فوتبال خارج از كشور دوباره امتحان خواهد كرد.

علي كريمي در اين باره گفت:« با توجه به نشانه‌هاي مثبت از سوي كاشاني، دايي و هواداران پرسپوليس تاكنون رسما مشخص نشده كه پرسپوليس مرا مي خواهد يا نه. در صورتي كه شانسي در خارج از كشور نداشته باشم، در ايران فقط براي پرسپوليس بازي مي كنم و اگر به خارج از كشور بروم، از دايي و كاشاني اجازه مي گيرم.»




شماره 10 شالکه به کریمی رسید

علی کریمی بر خلاف عادت قبلی که شماره 8 می پوشید، در شالکه شماره 10 را می پوشد schalke recruit Ali Karimi Iran international Ali Karimi (112 appearances) has signed for Schalke. The 32-year-old (born 8 November 1978) has been given a contract to the end of the current campaign. Karimi will wear the number 10 shirt for the Royal Blues.
سایت رسمی باشگاه شالکه آلمان خبر پیوستن علی کریمی را به این تیم اعلام کرد تا شایعات در مورد این انتقال که از صبح امروز نقل محافل خبری شده بود، رنگ واقعیت به خود گیرد. سایت باشگاه شالکه اعلام کرد علی کریمی تا پایان فصل جاری با شالکه قرارداد امضا کرده است و نکته جالب اینکه شماره 10 این تیم به کریمی رسید! علی کریمی که در تیم های قبلی و همچنین تیم ملی شماره 8 می پوشید، در شالکه با شماره 10 به میدان می آید. شماره 8 شالکه را بازیکن چینی این تیم، هائو جانمین می پوشد.





:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: